Something i feel i need to say

Jaha då har man skaffat sig en blogg, inget jag hade planerat skaffa men jag antar att jag föll för lite tjat och frestelsen att få skriva ner tankar, drömmar eller nåt som bara hänt under dagen.
Idag har ja bara suttit framför dumburken med feber och förkylning, jag önskade mig faktiskt att jag skulle bli sjuk så jag slapp jobba, och titta så blev det så. Jag har även försökt googla fram om psyket kan göra så man blir sjuk fysiskt. Det stog inget om att man kunde bli sjuk bara pga psyket men jag hittade dock någon konstig behandlig för att rena själen, tror faktiskt jag klarar mig utan den.

Nu sitter jag bara och väntar på att syrran ska komma hem med godis så ska vi kolla på Valentine's day, hoppas den är bra!




Words Out!
Postat av: Ti

HAHAHA älskar bilden!

2010-06-20 @ 21:15:39
URL: http://deartom.blogg.se/
Postat av: viktoria.

Åh jag vill ocskå se den! Linda kan jag sova hos dig?!

2010-06-20 @ 23:15:10
URL: http://viktoriaolsson.blogg.se/

Kommentera om du vill:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0